Saturday 18 May 2013

Kabinet Dapur Made in Malaysia

PESONA KITCHEN (PK):- Kami Bagaikan Setitik Air Dalam Lautan Industri Kabinet Dapur di Malaysia

Signature Kitchen adalah satu jenama yang tidak asing lagi dalam industri pembuatan kabinet dapur. Dengan penjenamaan yang berkesan, dan pengurusan syarikat yang cekap, syarikat ini telah tiga tahun berturut-turut merekodkan keuntungan bersih selepas cukai yang memberangsangkan iaitu melebihi RM15 juta setahun sejak tahun 2008.

Pada tahun 2012, Signature Kitchen menjadi syarikat pertama dari Malaysia yang membuat penampilan atau pertunjukan hiasan dalaman di Milan, Italy. Tidak lupa juga jenama Signature Kitchen telah menjengah di siaran Asian Food Channel di Astro dan menjadi suatu jenama ulung di dalam siaran itu. Tidak perlu dinyatakan tentang iklan-iklan jenama ini yang menghiasi majalah dekorasi dalaman saban tahun.

Ramai yang mengimpikan rumah mereka dihiasi dengan kabinet dapur Signature Kitchen ini. Tetapi apakan daya, jika tiada poket tebal atau wang ratusan ribu tersimpan di dalam bank, impian hanya tinggal impian.

Tetapi jangan risau, PESONA KITCHEN (PK) adalah sebuah syarikat bumiputera yang terlibat dalam industri pembuatan kabinet dapur, kabinet rumah dan dekorasi dalaman. Dengan pekerja cekap yang berpengalaman lebih 10 tahun, kualiti pemasangan tidak perlu dipertikaikan lagi. Pekerja kami berbangsa Tionghua. Kami juga mempunyai kilang sendiri di Sg Chua, Selangor yang membolehkan kami menawarkan harga yang berpatutan dengan kualiti yang standing jenama terkenal.

Oleh itu, impian tuan-tuan dan puan-puan untuk menghiasi rumah dengan kabinet dapur dan kabinet 'built-in' akan terlaksana, InsyaAllah.

Berikut adalah contoh kabinet dapur hasil tangan pekerja PK.


Pintu dari jenis 3G glass, built in handle. Top solid surface. 



3D Design



Kabinet TV (termasul wiring)

Penambahan bar di dapur menambahkan seri. Material pintu melamine, harga pintu door standard
 size untuk base unit sekaki RM85.

Penambahan pencahayaan di dapur menambah seri selain menjimatkan elektrik kerana anda tidak perlu sentiasa switch on lampu dapur.
Tuan-tuan dan puan-puan. Harga boleh dibincang dan dijamin lebih murah dari pasaran.
Anda boleh membawa quotation dari luar, tiada masalah bagi kami dan InsyaAllah anda akan mendapat harga yang berpatutan.

Sila hubungi/ SMS/ whatapps saya untuk pertanyaan atau temujanji:
Nuradamrusly (019-2862340), Anne (018-2495071).

PESONA KITCHEN DECO & TRADING (PG0322906-X)
Showroom kami dalam prosess pembikinan tetapi testimoni kami banyak gambar hasil kerja tangan pekerja kami untuk tatapan tuan/ puan.

Buat masa ni kami beroperasi di SELANGOR, KUALA LUMPUR, NEGERI SEMBILAN*, MELAKA*.

Setakat ini dahulu dari kami. Salam Sejahtera.

Material 3G, Top tiles.

Material pintu 3G Glass 
Material pintu 3G Glass

 
Lagi 3G

 
 
PROMOSI TERBARU
 

1 comment: